Assist je internacionalna kompanija specijalizirana za područje Customer Expirience-a. Naš model predstavlja jedinstveni poslovni sustav koji kombinira dizajn, tehnologiju i operativne usluge.
Putem outsourcing-a, nudimo usluge CRM multichannel za blue chip tvrtke, u Italiji i inozemstvu, te smo jedina talijanska BPO tvrtka koji upravlja radom putem više kanala, točnije, više od 50% interakcija s klijentima temelji se na novim komunikacijskim kanalima: web i mobilni chat, SMS, e-mail, društvene mreže. Danas pružamo ove usluge u 3 talijanska ureda (Milano, Rim, Napulj) i u četiri centra u inozemstvu (Rijeka, Zagreb,Tunis, Tirana).
Svaki centar je opremljen najnaprednijim ICT tehnologijama te najnovijim aplikacijama za contact centar, što nam omogućuje da jamčimo visoku razinu sigurnosti podataka i poslovne uspješnosti.
Naša tajna je u pažnji koju posvećujemo odabiru i stalnoj edukaciji naših timova kako bi ponudili vrhunsko iskustvo kupcima i osigurali najbolje rezultate.
Naš cilj? Uvijek biti najbolji izvođač na tržištu.